Pentru ca Doka umbla liber pe soselele patriei si pe langa o sa declar restaurarea terminata desi mai sunt de facut diverse lucruri .
Sa incep cu ce am facut:
Instalatie electrica noua si cel mai important lucru, functionala.
Chedere noi la usile fata, capota motorului, si sper cat mai curand la usa pasagerilor de pe banchetele spate, asta se gaseste mai greu.
Scaunele retapitate, cu un material decent, zic io, data viitoare vor primi materialul original.
Trepte de cauciuc pe praguri.
Aparatori de noroi cu sigla VW.
Trusa de prim ajutor in pozitia celei originale de la busurile de armata.
Ceas de temperatura uleiului plasat sub bord.. Asta desi nu face parte din dotarea originala l-am pus sa pot supraveghea noul 1776 din spate la drumuri mai lungi.
Ar mai fi de facut:
Incalzirea, asta e pe jumatate rezolvata, mai am nevoie de o singura piesa pentru a fi functionala.
Tapiteria de pe plafon. Nu am gasit deocamdata material alb cu gaurele si nu vreau sa pun altceva pana o sa gasesc.
Filtru tip cartus pentru a prelungi viata motorului.
Trebuie sa montez in bena niste sine de aluminiu cu rol de fixare a lucrurilor din bena pe care busurile de armata le aveau peste tot. O parte din ele le-am primit deja cadou de la un prieten bun din Dej si urmeaza sa fie montate.
Suporturile pentru pistoalele mitraliera, asta cand o sa le gasesc pe undeva.
Va mai retin la vizionarea catorva poze si va las.
Foarte frumos! Felicitari!
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
RăspundețiȘtergereRugaminte mare, stergeti-mi si mie comentariul in care am postat numerele de telefon, le-am schimbat si lumea suna tot pe astea. Multumesc.
ȘtergereMihai
Off topic.Uite aici Ralu am dat peste ea din intamplare si m-am gandit la tine :) http://retrovan-btemplates.blogspot.com/
RăspundețiȘtergereAm vazut masina aseara, superba, felicitari !!! Imi place f mult modelul asta nu ma uita daca mai pare vreuna la orizont ...
RăspundețiȘtergereFoarte interesant, felicitari!!
RăspundețiȘtergere