2 decembrie 2009

Update

Deşi pare aproape incredibil :P, Dan a pus în sfârşit pe site linkuri către galerii cu poze de la întâlnelile la care am participat anu' ăsta (să trăiţi, domnu' Dan! şi la mai multe!).

Nu sunt toate întâlnirile prezentate, de la unele n-avem poze, la altele n-am mers noi, doar alţi membrii ai clubului, aşa că aştept poze, să am ce pune în albume (albume vizibile de altfel şi în coloana din dreapta a blogului, la rubrica Fotografii).

Deoarece până acu' nu s-a oferit nimeni să completeze albumele de poze, am pus doar ce aveam noi. De aceea nu se vor regăsi toate maşinile prezente, de aceea am mai scăpat din vedere întâmplări şi oameni - dar albumele pot fi oricând completate. Pozele să vină :D Şi cheful de muncă să mai treacă pe la Dan :P

Hai noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu